Способи доставки

Самовивезення

Самостійно Ви можете забрати товар з нашого пункту видачі (при наявності товару на складі), щодня з понеділка по п'ятницю, з 9:00 до 17:00, за адресою:
м. Київ, вул. Дегтярівська, 31

Нова Пошта

Доставка товарів може здійснюватися компанією-перевізником "Нова пошта". Відправка товару може здійснюватися при замовленні від 500 грн. при повній оплаті. "Нова пошта" надає послугу виклику кур'єра для адресної доставки. Будь ласка, перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки. Оплата за послуги компанії-перевізника, здійснюється при отриманні замовлення замовником.


Спосіб оплати

Купівля онлайн на сайті

Ви можете оплатити покупку прямо на сайті, за допомогою платіжних карт. Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір методу оплати. У методах оплати вам потрібно вибрати «Онлайн оплата». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Банківською карткою або готівкою

Ви можете приїхати в офіс і оплатити товар.

Безготівкова форма оплати

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми, згідно з рахунком-фактурою, який ви зможете отримати по факсу або електронною поштою після оформлення замовлення.
Для отримання рахунку юридичній особі необхідно надіслати на zakaz@geyser.com.ua документи:
свідоцтво платника ПДВ (при наявності);
свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
свідоцтво реєстрації підприємства / ФОП;
телефон та імейл організації.
У відповідь ми надішлемо рахунок-фактуру з реквізитами.

Важливо:

Обов'язково перевіряйте цілісність і комплектацію товару при отриманні замовлення. Приймаються претензії до зовнішнього вигляду і комплектації товару тільки в момент його отримання. Ви маєте право відмовитися від товару при невідповідності його з тим, що ви замовляли або виявили його ушкодження у вигляді подряпин, вм'ятин та інших зовнішніх невідповідностей
Якщо були виявлені дефекти при доставці кур'єрської компанії, просимо скласти разом з представником кур'єрської компанії двосторонній акт про дефекти і причини відмови від товару.